S cieľom uľahčiť užívateľom používať naše webové stránky využívame cookies. Používaním našich stránok súhlasíte s ukladaním súborov cookie na vašom počítači / zariadení. Nastavenia cookies môžete zmeniť v nastavení vášho prehliadača.

Prečo nakupovať práve u nás?

Ponúkame len to, čo máme overené a čo naozaj to funguje

  1. Široký výber (viac ako 5000) kvalitných prístrojov a príslušenstva
  2. Viac ako 80% tovaru v ponuke máme skladom
  3. Sme jediný špecializovaný obchod na Slovensku
  4. Odoslanie objednávky kuriérom najneskôr do 24-48 hodín
  5. Najlepšie ceny, min. 90% sortimentu máme najlacnejší na internete
  6. Možnosť dokupovania náhradných dielov
  7. Poštovné zdarma pri kúpe tovaru nad 100,00 €
  8. Lacná doprava kurierom od 4,00 €
  9. Emailové informácie o prijatých a odoslaných objednávkach
  10. Poradenstvo a individuálny prístup pre každého klienta
  11. 100% garancia vrátenia peňazí do 14 dní za vrátený nepoužitý tovar

 

Navštívte Mixxer Medical u ShopMania

 

NajNakup.sk - Objavte najlepšie ceny na slovenskom internete.


» Postup pri reklamácii
Postup pri reklamácii

Pokazil sa Vám výrobok, ktorý ste zakúpili na www.mixxer.sk? Vieme, že toto je tá menej príjemná časť užívania vášho prístroja a preto sme pre Vás pripravili túto stránku, na ktorej nájdete všetky informácie pre čo najrýchlejšie vyriešenie Vašej reklamácie.


1. krok - Nájdite si autorizované servisné stredisko vo Vašom okolí:

Zoznam servisov nájdete TU.

2. Krok - Kontakt servisného strediska

Servisné stredisko, ktoré ste práve vyhľadali, je autorizovaným partnerom výrobcu Vášho výrobku.
Zároveň je jediným subjektom, ktorý dokáže odborne posúdiť a následne odstrániť závadu.

Aké doklady potrebujem na uplatnenie reklamácie?

  • daňový doklad o kúpe
  • záručný list (ak je povinný)
  • detailný popis závady

U veľkých výrobkov ako sú napr. Infrasauny je štandardom, že servisný technik sa po dohode dostaví do Vášho bydliska. U menších spotrebičov typu tlakomer, krokomer alebo zvlhčovač vzduchu je nutné výrobok doručiť na adresu servisného strediska.

3. krok - Riešenie a ukončenie Vašej reklamácie

Podľa zákona má servis na posúdenie a opravu výrobku 30 kalendárnych dní.
V tejto lehote Vám výrobok zadarmo, v rámci záručnej opravy, opraví alebo vystaví návrh na dobropis (v prípade neopraviteľnosti výrobku). V tomto prípade nám, prosím, originál návrhu na dobropis zašlite na naše reklamačné oddelenie, ktoré Vám obratom navrhne riešenie.

4. krok - Riešenie Vašej reklamácie, ak sa vo výbere nenachádza Vami požadovaná značka/výrobca

V tomto prípade uprednostňujete riešenie Vašej reklamácie prostredníctvom predajcu. Pri uplatňovaní reklamácie dodržujte prosím nasledujúci postup:

  1. Vyplňte formulár, kde uvediete:
    • typ výrobku
    • názov výrobku
    • číslo predajného dokladu
    • popis závady
  1. Budeme Vás bezodkladne informovať o prijatí vyplneného formulára.
  2. Pošlite tovar na určenú adresu spolu s popisom závady, záručným listom (ak je povinný) a dokladom o kúpe. Pri zasielaní tovaru prosím dbajte na správne zabalenie tovaru a použite tlmiaci materiál alebo správne výplne, aby sa tovar pri preprave nepoškodil.

Pri uplatňovaní reklamácie platia ustanovenia Obchodných podmienokreklamačného poriadku.

 

OWFkM